צילום חתונה

כול חתן וכלה ביום הנישואים שלהם מרגישים בפסגת העולם אירוע החתונה נתפס בעיני רבים כאחד מאירועי השיא בחיים, ולכן חובה לתעד את האירוע עד תום. תהליך הפקת חתונה הינו תהליך ארוך ומורכב. ראשית בוחרים החתן והכלה גן אירועים או אולם אירועים יפה מושקע ומיוחד במיוחד שיהיה יוקרתי ומפואר מספיק אך גם קרוב נגיש ונוח. לאחר בחירת המיקום בוחרים החתן והכלה את חברת הקייטרינג ואת טבעות הנישואין ואת שמלת הכלה ובגדי החתן ואסור לשכוח תקליטן ופרחים ועוד ועוד.

מזכרת מהאירוע
כול השיגעון הזה מסתובב סביב השאיפה והרצון לייצר ערב חלומי ורומנטי שיהיה בלתי נשכח גם לאורחים גם למשפחה וגם לחתן ולכלה. העניין הוא שלא די ביצירת ערב חד פעמי אנחנו רוצים מזכרת שתלווה אותנו כול החיים, וכאן בדיוק נכנס תפקידו של הצלם וצילום ה
חתונה הופך ממקצוע לאומנות. יום החתונה הוא יום לחוץ ומעייף המצריך סידורים כלליים מהבוקר עד הלילה ולכן על צלם האירוע להיות עדין ואדיב להתחשב בגודל היום אך במקביל לתעד באופן יצירתי את כול שלבי ההתארגנות ואת שיגרת היום המיוחדת.

השלב השני איתו צריך הצלם להתמודד בגבורה ויצירתיות הוא שלב קבלת הפנים שלב שבו יוצרים החתן הכלה והמשפחה רגעים ופגישות מיוחדות עם כול האורחים והחברים ולהפיק מרגעים אלו תמונות מיוחדות שישמשו מזכרת לתמיד.
השלב השלישי הוא שלב החופה, רגעים אלו הם רגעי קסם מיוחדים שהחתן והכלה רוצים לנצור עימם לכול החיים ולכן אסור לצלם לפספס שום שלב.

השלב הרביעי הוא שלב הריקודים והשמחה  זהו באמת החלק האמיתי בו נוצרות החוויות והזיכרונות ועל הצלם להיות בכול מקום ולצלם את כול האורחים אפילו את אלו הביישנים שלא כובשים את רחבת הריקודים. לסיכום הצלם הוא החלק בהפקת האירוע שאחראי על הזיכרון, דרך העדשה שלו אנחנו נחייה את האירוע עוד שנים ארוכות ולכן על בחירה זו להיות מוקפדת ונכונה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר