הטירה בגעש

לא רחוק מחוף געש ניצבת טירה היסטורית מופלאה, ציורית ומסתורית. שנים היא נקראה בית ליטוינסקי אשר נבנתה בראשית המאה. היה זה בית פרדסים נאה אך נטוש. בדור האחרון, בית ליטוינסקי הפך כצו היוזמה ל-גן אירועים אשר הוקם בשנת 1987 והרווח הגדול של חובבי האסתטיקה הוא בשימורו ובשיפוצו.
מאז פינו החרבות את מקומן לשוחרי השמחה, מספקת הטירה אלטרנטיבה טבעית ומיוחדת לכל מי שרוצה לחגוג באווירה של בני מלכים במרחבי השרון הירוקים.
לטירה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, ביניהם לקוחות ידועי שם, במשך שנים רבות של פעילות בעריכת אירועים פרטיים ו-עסקיים, אירועים לחברות, כנסות, הפנינג, חתונות, בריתות, בר בת מצווה ועוד.
ברמה מקצועית ותודעת שירות גבוהה, צוות אדיב ומנוסה ישמח ללוות אתכם ברמה אישית ולהגשים חלום באירוע של פעם בחיים.
.
"הטירה בגעש" נחשבת ל אחת מ גני אירועים הוותיקים בתחום ה- אירועים ביניהם אירועים חשובים שונים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי, ל-טירה בגעש שורה ארוכה של לקוחות מרוצים במשך 20 שנות פעילות והתמקצעות בתחום ה- אירועים.
 
"הטירה בגעש", הממוקמת בין מרחבי השרון הירוקים בקיבוץ געש, הנראית לעין מכביש החוף וקשה לפספס את ייחודה בשילוב עיצוב תאורה המבליט את המבנה האדריכלי של הטירה ההיסטורית.
"הטירה בגעש" מספקת אלטרנטיבה טבעית לכל מי שרוצה לערוך אירועים פרטיים , אירועים עסקיים או אירועים חברתיים באווירה כפרית, ונחשבת לאחת מה- "מקומות לאירועים" הנחשקים ביותר באזור השרון ולא רק בשל יופייה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר