איך לבחור אולם אירועים לחתונה?

מגיע לכם מזל טוב, סוף סוף הוא הציע את השאלה ונתן את הטבעת וכעת הגיע הזמן למסד את מערכת היחסים שלכם. הדבר הראשון שיש לעשות לפני שמתחילים לתכנן ולהזמין את כל המשפחה והחברים הוא להזמין אולם אירועים. במדינת ישראל ישנם אלפי אולמות כולם יפים, מעוצבים ומציעים כל אחד את ייחודו שלו אז איך אפשר לדעת מה האולם המתאים ביותר עבורכם?

מה לבדוק לפני שבוחרים אולם?
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבחון לפני בחירת אולם הוא מזג האוויר. אם ברצונכם להתחתן בחורף יש צורך במקום סגור וב
חתונה בקיץ לעומת זאת תוכלו להתחתן גם בגן אירועים פתוח.  הדבר השני שיש להתייחס אליו הוא שלבי הטקס- האם תרצו את החופה בחוץ והריקודים בפנים? או שמא את כל האירוע בחוץ או אולי בפנים? דברים אלו יעזרו לכם לצמצם את רשימת האולמות שברצונכם לראות. הדבר השני שיעזור לכם לצמצם את רשימת האולמות הוא העיצוב של האולם וכאן תוכלו לבחור בין אולם שקירותיו שקופים, גן אירועים המשקיף על המים, או אולי אולם באווירה קיבוצית המלא בעצי תפוזים. ודבר אחרון אותו חשוב לעשות הוא תיחום טווח נסיעה עבור האורחים, אם רוב האורחים שלכם מהמרכז לא מומלץ לגרום להם לנסוע שעתיים לכיוון כזה או אחר ולכן כדאי להתמקד באולמות הנמצאים באזור המגורים שלכם.

לאחר ששקלתם את כל הפרמטרים והחלטתם על העונה בה תרצו להתחתן ועל צורת האולם והאווירה שהוא משרה תוכלו להתחיל להכין רשימת אולמות אותם תלכו לבחון. בכדי לא ליצור בלבול בראש לא כדאי להסתכל על יותר מ-7 אולמות וכן מומלץ להביא חברים או משפחה לחוות דעת נוספת. ולבסוף הדרך הטובה ביותר לבחור היא ללכת לפי הלב, בחרו במקום שהכי התחברתם אליו ובו יכולתם לדמיין את הערב החשוב בחייכם.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר