קינוחים לחתונה

אולמות אירועים שומרים על כשרות ולכן משתמש בקינוחי פרווה. תחום הקינוחים באירועים תמיד היה בעייתי ונוצר סביב קינוחי הפרווה מיתוס כי הם לעולם לא יוכלו להיות טעימים כמו קינוחים חלביים. בשנים האחרונות תחום זה התפתח רבות ואולמות וגני אירועים רבים נוטים לקחת שף האחראי על תחום הקינוח. שף קינוחים שונה משף רגיל בכך שהוא התמחה בתחום הקונדיטוריה ולכן יודע להשתמש במוצרי פרווה ולערוך ניסויים בקינוח עד שיגיע לאנינות טעם כמו שניתן להרגיש בקינוח חלבי.

לא להאמין שזה פרווה כיום הקינוחים באירועים הם הלהיט של הערב ואין אורח שלא מתפלא מכך שזהו פרווה, במנות האחרונות המוגשות באירוע ניתן למצוא מבחר רב מכל סוג וכל טעם וכל אחד יכול למצוא משהו שהוא יאהב. הקינוחים מוגשים בצורה מעוצבת ויפה על הצלחת ומקנים תחושה של מסעדת יוקרה.

חידושים בתחום הקינוחים אטרקציה חדשה שנותן גן אירועים הוא הקמה של בר קינוחים המורכב בדרך כלל מ- 10 עד 12 סוגי קינוחים- עוגות שוקולד, עוגות גבינה, מוסים וכל דבר אחר העולה בדמיונו של השף. בר הקינוחים מהווה שדרוג רציני לאירוע מפני שכל אורח יכול לטעום מעט מכל דבר, הבר נראה מרשים ויוקרתי ומוסיף רבות לאוכל המוגש באירוע. כיום תחום הקינוחים הוא מפותח מאוד ויש האומרים כי קינוחי הפרווה אף טעימים מאלו החלביים הסוד הוא בשף וביכולתו לעבוד ולהתנסות בקינוחים.

ומה עושים כאשר האירוע מתקיים בחוץ? ואם איננו מעוניינים לציין את האירוע באולם אירועים סטנדרטי? מה עושים כאשר מבקשים לחגוג אירוע נפלא בחיק הטבע.

ראשית כל, דעו כי מדובר במלאכת מחשבת שמצריכה לוגיסטיקה, שכירת חברה שתסייע בשינוע כל הציוד הנדרש לרבות תאורה, סאונד, כיסאות ושולחנות, במה, אקרנים ועוד.

אם ניגש אל הנושא החשוב ביותר - קינוחים, אז הרי שמומלץ לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג ולוודא שהיא אכן יודעת כיצד לתת מענה תחת התנאים הנדרשים. בכל מה שנוגע לקינוחים, לעתים עדיף להזמין מגשים של משלוחי שוקולדים מובחרים, ובכך להבטיח שתפקודה של חברת הקייטרינג, גם אם תחת אתגרי שטח כאלו ואחרים, עודנו יספק לאורחים והמוזמנים שפע של דברי מתיקה נהדרים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר