איך ללכת לערב טעימות ולהשאר בחיים?

הטעימות לקראת האירוע הוא החלק שהכי מצפים לו בארגון אירוע אך הוא עם הפוטנציאל כישלון ומריבות הכי גדול. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם ללכת לטעימות ולהישאר בחיים:

1.      כאשר אתם סוגרים בגן אירועים בקשו טעימה קטנה מהאירוע שמתקיים באותו ערב. ביום הטעימות השף מכין עבורכם מנה מיוחדת ודואג שהיא תהיה טעימה וטרייה ולכן הדרך לקבל טעימה אובייקטיבית היא לבקש מעט מהאוכל שמוצע באותו הערב, אל תחששו לעבור בקבלת הפנים ולבדוק את האוכל או לבקש שיוציאו גם לכם צלחת מהמנה העיקרית זו הדרך הטובה ביותר לבחון את איכות האוכל באירוע פעיל ולא כאשר מכינים לכם אותו במיוחד

 

2.      שבו מראש על התפריט- בכדי למנוע ויכוחים מיותרים בין פמליית הטועמים קבעו מראש מה תרצו לטעום, איזה סוגי סלטים תרצו שיהיו ומה יתאים לטעם של רוב המוזמנים. בישיבת טעימות לכל אחד יש את הרעיון שלו לגבי התפריט אך יש לזכור כי המנות צריכות להתאים למאות מוזמנים ולמרות שמנות מיוחדות אולי יראו לכם שונות ומקוריות ייתכן כי רוב האורחים לא ירצו לאכול אותם. בכדי לחסוך זמן ולמנוע מריבות יש לערוך תיאום ציפיות לפני הטעימה ולגבש ביחד תפריט כך שבזמן הטעימות תצטרכו לבחור בין שתי אופציות שקבעתם מראש ולא בין עשרה.

 

3.      אל תטעמו יותר מדי- יש בלבול בכמות. אולמות אירועים רבים משנים ומגוונים בתפריט ולכן יגישו לכם בזמן הטעימה מגוון רב של מנות גם מנות שלא ראיתם בתפריט הראשוני שקיבלתם. בדקו שאתם נשארים על הקו הראשוני שקבעתם לתפריט ואל תתבלבלו מהמגוון החדש והרחב שמוגש לפניכם. כמויות רבות של מנות מובילים לבלבול רב ויבזבזו זמן ואנרגיה שלא תהיה לכם לפני האירוע הישארו ממוקדים, קחו ביס קטן מכל דבר בשביל שלא להתמלא, רשמו כל דבר כדי לזכור מה אהבתם ולבסוף בחרו את מה שרוב הטועמים אהב זהו הרי מדגם מייצג של האורחים שלהם.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר