תאורה והגברה בגן אירועים

יום החתונה הגיע הכנתם את הכול- עיצוב, שמלה, בחרתם תפריט אך דבר אחד נשאר בצד- התאורה וההגברה של המקום. תאורה והגברה נשמעים לרוב האנשים כדבר טכני אשר לא נוגע אליהם אך למעשה זהו חלק חשוב מאוד מהמסיבה ויכול להשפיע רבות.

עיצוב האולם יכול לקבל אווירה שונה לגמרי בעזרת התאורה הנכונה. תאורה לבנה תשרה אוירה יותר מסורתית ואילו פנסים ורודים יכולים להוסיף לרומנטיקה והתשוקה באוויר. בכניסה לגני האירועים התאורה הנכונה יכולה לתת את הטון לפיו יתנהל הערב, אורות מעומעמים, ופנסים על פסלי דקורציה יתנו תחושה של גן טרופי קסום. איזור החופה וכן התאורה שמוקרנת עליו ישתנה בהתאם לצבעים ולגופי התאורה המקיפים אותו וכך בשילוב עם המוסיקה הנכונה יצרו את הכניסה הדרמטית שחלמתם עליה.
בשנים האחרונות נכנס טרנד של פנסי תאורה המוקרנים על כל שולחן וכך נותנים עוצמה וצבע חזק יותר לפריטי העיצוב שעליו. אחראי התאורה בגן האירועים יכול לשחק עם הצורות וגדלי הפנסים המוקרנים על השולחן וכך ליצור שולחן מלא כוכבים המציג אווירה יותר רומנטית או שולחן עם צורות שבלונה הנותנות הרגשת מסיבה.

אספקט חשוב נוסף אותו כדאי לבחון הוא ההגברה בתוך האולם או בגן האירועים. כידוע לכל בדרך כלל המוזמנים הצעירים יותר רגילים לרקוד בתוך מוסיקת מועדונים רועשת אך האוכלוסייה המבוגרת יותר תעדיף לשבת בשולחן ולדבר על החוויות שחוו מאז הפעם האחרונה שנפגשו. פתרון טוב לקונפליקט זה הוא להציב את הרמקולים רק באזור הקרוב לרחבת הריקודים וכן לשים בשולחנות הקרובים את אורחיכם הצעירים ואת המבוגרים יותר להרחיק.  דבר חשוב נוסף הוא לערוך בדיקת סאונד של איזור החופה וכן שלרחבת הריקודים ולבדוק שהמוסיקה לא תהיה חזקה מדי או מעומעמת מדי היא צריכה להישמע טוב באוזניכם.

אולמות אירועים רבים נוהגים לשכור את ציוד ההגברה והתאורה מקבלנים חיצוניים ולכן יש לזכור כי על מחירי המנות והעיצוב תצטרכו להוסיף כמה אלפי שקלים נוספים על נושא זה. אולמות אירועים אשר התאורה וההגברה שייכים להם בדרך כלל יציעו רק גשר מעל רחבת הריקודים לעומת אולמות אירועים שיכולים להציע אפקטים מיוחדים שיוקרנו ברחבי האולם וישפיעו על התחושה הכללית ועל תמונות האירוע

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר