גן אירועים או אולם אירועים?

שאלת המיליון דולר עומדת לפניכם, האם אתם מתכוונים להתחתן באולם אירועים? או להתחתן בגן אירועים? האמת אי שלכך אי תשובה חד משמעית. מדובר בתשובה אינדבדואלית אשר מותאמת באופן אקסלוסיבי לכל לקוח ולקוח. ישנם מספר רב של פרמטרים שיכולים להשפיע על בחירת הלוקיישן המתאים, ננסה במאמר זה לתרום לכם בבחירה הנכונה עבורכם.

תקציב - התקציב שלכם הוא הדבר הראשון שעליו אתם צריכים להסתכל. תקציב מוגבל או מצומצם יכול שלא להתאים לגן אירועים ולחייב את בני הזוג להתחתן באולם אירועים, לעומת זאת תקציב פתוח מאפשר לבני הזוג לבחור היכן להתחתן ולא מקשה עליהם בבחירת גן אירועים.

עונה - העונות הם פרמטר מאוד חשוב. עונת החורף מן הסתם לא יכולה להתקיים בגן אירועים. אולמות אירועים במקרים הללו יהיו ברירת המחדל. לעומת זאת בקיץ, רבים מהמוזמנים יעדיפו לפזז ברחבת הריקודים מתחת לכיפת השמיים.

סטיגמה - הסטיגמה של אולמות האירועים היום פחותה מגני האירועים. את זה לא ניתן יהיה לשנות. למי שחשוב מאוד לשמור על תדמית החתונה ומיצובה, ייתכן ויוותר על אולם ויחשוב יותר על גן אירועים.

תפאורה - אין מה לעשות, גן אירועים בדרך כלל יהיה יותר מרשים ויותר יפה, אך זה לא כלל ברזל. כבר ראינו מספר חתונות שתקיימו בגני אירועים משמימים לעומת חתונות שהתקיימו באולמות אירועים נוצצים ונחשקים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר