מתכננים אירוע ביתי? מספר דגשים

איך מתכננים אירוע בבית?

עוד הרבה לפני שהקורונה פקדה אותנו, ניתן היה לראות מגמה שהולכת וצועדת אל עבר האירועים הביתיים. אין מדובר בהכרח באירועים מעוטי משתתפים, ואירועים ביתיים יכולים לקבל אליהם עשרות משתתפים.

מחתונות, ועד לגילאים סמליים, מאירועי חברה ועד לאירועים ממותגים; אך תמיד נשאלת השאלה כיצד יש להיערך לאותם אירועים בקפדנות ובדייקנות. זכרו שכל פרט ולו הקטן ביותר משפיע, וכאן אין את אולם האירועים שיכולים לספק את מלוא הציוד הנדרש.

אוכל

אם נאמר את האמת, אנחנו וודאי לא הפתענו אתכם עם הסעיף הראשון. אוכל היה ונשאר מוקד האירוע. בין שתבחרו באולם אירועים ובין שתכלו למסעדה או לאירוע ביתי - אם האוכל יספק למוזמנות והמוזמנים את הטעמים המשובחים והמפתיעים להם כה ציפו, אז הרי שהאירוע ייצרב בזיכרונם לעוד שנים ארוכות וטובות.

בנושא הזה יש או להיערך בהתאם ולהתחיל במלאכת בישולים קדחתנית, או לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג. חשוב לברור ולבחור בחברות קייטרינג שמספקות שירותים מכווני מטרה עבור אירועים קטנים באופן יחסי. תוכלו למצוא חברות המספקות שירותים עם צוותים, מלצרים ועמדות הגשה, ותוכלו למצוא חברות שמספקות גם חלופה בדמות מגשי אירוח עם שפע של מאכלים שונים.

כלי אוכל

כלי אוכל הם לא רק עניין של נוחות, הם גם הנראות של האירוע. בדיוק כפי שאוכל מצולחת כהלכה מעורר את התיאבון רק מלהסתכל, כך גם כלי הקיבולת של האוכל עושים את מלאכתם נאמנה.

במקרה הזה, חשוב לבחון את האפשרות גם לשימוש בכלים חד פעמיים שונים. כלים חד פעמיים יכולים בהחלט לספק את העבודה ולהגיע במגוון עיצובים מפתיעים ויוקרתיים למדי. ייקח אפילו זמן עד שהמוזמנים שלכם ישימו לב שמדובר בכלים לשימוש חד פעמי לעומת כלים אמיתיים.

מוזיקה

אל תחכו לרגע האמת ותשימו מוזיקה מתוך נגן שיתחבר לרמקול, והכל באלתור של אותו הרגע. נסו לבנות לעצמכם רשימת שירים מסודרת המותאמת ללו"ז של האירוע.

אם מדובר בחתונה ובה שלב של ריקודים, הרי שמומלץ להרכיב את כל השירים מראש, וזאת כדי להבטיח שהמוזמנים והמוזמנות ייהנו וישרו גם אווירת חגיגה נהדרת.

בהקשר הזה, חשוב גם להיערך עם מערכת הגברה איכותית, שכן סאונד לא איכותי יכול בהחלט להשפיע על אווירת החגיגה.

ציוד נלווה

בעת תכנון אירוע ביתי, איננו בהכרח לוקחים בחשבון את ההיבטים של תפאורה. במקרה שכזה, וודאי שאי אפשר לערוך שינויים רבים מדי במבנה של חצר הבית או הבית, אך כן אפשר לבחון את האפשרות לשילובם של אמצעי תאורה שונים.

גופי תאורה יכולים להשפיע פלאות על האופן שבו הבית או החצר נראים, ולאפשר לכם ליהנות מאווירה חגיגית במיוחד.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר