אוהלים להשכרה בצל משבר הקורונה

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט במהירות בארץ וברחבי העולם, ישראלים רבים נאלצים לשהות בבידוד ביתי וההנחיות החדשות של משרד הבריאות מחייבות אותנו לשהות בבית כל הזמן למעט יציאה לצורך הצטיידות במזון, תרופות, טיפול רפואי, עבודה וכדומה. בצל משבר הקורונה כמעט ולא מתקיימים אירועים בגלל האיסור הגורף על התקהלות לכן כדאי לדעת כי ניתן עדיין לקיים אירועים משפחתיים קטנים כל עוד מקפידים על היגיינה, שטיפת ידיים, מרחק של לפחות 2 מ´ ועוד. כדי להפיק אירוע משפחתי קטן כדאי לשכור אוהל לאירועים וליהנות מאירוע מהנה ומרגש תחת כיפת השמיים, בלי לסכן את בריאות המוזמנים.

השכרת אוהל לאירועים משפחתיים בהתאם להנחיות

בצל משבר הקורונה לא ניתן לארח קרובי משפחה וחברים בבית ואין לקחת סיכונים מיותרים. על פי ההנחיות העדכניות של משרד הבריאות ניתן עדיין לקיים אירועים משפחתיים כמו חתונות, בר מצווה, ברית, יום הולדת וכיוצא בזה, אך אין להתקהל ויש לשמור על מרחק ולהימנע מחיבוקים ולחיצות ידיים. לכן, אוהל אירועים להשכרה מהווה את הפתרון המתאים ביותר להנחיות של משרד הבריאות ולמציאות החיים החדשה עמה כולנו מתמודדים.

חבילת השכרת אוהלים לאירועים כוללת ציוד נלווה כמו שולחנות, כיסאות, מפות, תאורה חזקה וציוד נלווה נוסף. אפשר לשדרג כל חבילה עם ציוד נוסף בהתאם למאפייני האירוע והצרכים הייחודיים שלכם. בין היתר, אפשר לשכור ציוד נלווה בעלות נמוכה כגון: מחצלות או דשא סינטטי, גנרטור, מערכת הגברה עם רמקולים, מסך ומקרן, כלי אוכל והגשה, גימיקים כמו תותח בועות או שלג, מקרר, מקפיא, כיריים, פינת זולה ועוד.

שירות מהיר בכל הארץ

שרות השכרת אוהל לאירועים מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים, השירות ניתן בפריסה ארצית רחבה ויש אפשרות לאספקה מיידית תוך שעתיים בלבד מרגע ההזמנה. חשוב לציין כי מעבר לאוהלים המתאימים לאירועים משמחים ומרגשים, גם בימות משבר הקורונה, השירות כולל בין היתר השכרת סוכת אבלים. כך אפשר לקיים את מצוות האבלות בסמוך לביתו של המנוח וניתן לקבל את המנחמים באוהל מרווח ומאוורר היטב. חבילת סוכת אבלים להשכרה כוללת ציוד נלווה, הובלה, התקנה ופירוק.

הכתבה באדיבות צוות חברת שחר אוהלים – החברה המובילה בישראל להשכרת אוהלים לכל סוגי האירועים במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר