לימודים בתחום האירועים

בענף האירועים קיימים שני מקצועות חשובים שיחדיו מחזיקים אותו. מדובר בתחום עיצוב האירועים והפקת האירועים והפעם נעזור לכם להכיר אותם ולדעת איפה לומדים אותם. העלייה ברמת החיים הובילה אנשים רבים לדרוש יותר גם כשמגיעים לאירועים מיוחדים הנחגגים פעם בחיים. בישראל של פעם אולי היה מספיק לחגוג את הבת מצווה בגינה בבית ההורים, ולהזמין קוסם ולארגן מוסיקה והפתעות קטנות, אבל בישראל של היום בת המצווה הפך לאירוע עצום מימדים שלא יבייש לעיתים חתונות של בני המעמד העליון. וכאשר כל לקוח מבקש שהאירוע שלו יהיה הכי מיוחד והכי נוצץ, כך אנשי המקצוע נדרשים להציג יצירתיות אינסופית, בין אם הם רק מעצבים את האירוע, או בין אם הם המפיקים שמנצחים על ניהולו. אך אם עיצוב אירועים קיים בדרך כלל במסיבות כאלה ואחרות שנועדו לייצר הדר, הפקת אירועים הוא תחום רחב הרבה יותר העסק גם בהפקת מסיבות עיתונאים, אירועי צדקה ועוד שלרוב אינם דורשים לשים את עיקר ההשקעה על עיצוב ייחודי.

מי זקוקים לשירותיו של מפיק אירועים? הלקוחות של מפיקי האירועים השם שונים ומשונים. כל אדם המעוניין לערוך אירוע שיסב לאורחיו הנאה ויקנה לו יוקרה ורושם. לקוחותיו של מפיק האירועים יכולים להיות חברות עסקיות המעוניינות להפיק כנס פנימי לטובת החברה, אירועים של השקות מוצר ואירועי עובדים, ועד ללקוחות המעוניינים לחגוג אירועי שמחה דוגמת אירועי התרמה, חתונות, אירועים מוזיקליים כגון פסטיבלים וקונצרטים ועוד. תפקידם של מפיקי האירועים הוא לדאוג שהכל ילך כשורה, לדאוג לגייס צוות עובדים ברמה גבוה, למצוא ספקים אמינים ולשתף פעולה עם שירותי קייטרינג איכותיים, מעצבים ועוד.

אז מיהו מעצב האירועים ומה ההבדל? מעצב האירועים יכול להישמע כתפקיד נגזר מתפקידיו של מפיק האירועים ואכן ישנם מפיקים רבים שבוחרים ללמוד גם את תחום העיצוב, אך אין זה אומר שמדובר בתפקידים דומים זה לזה. בשונה ממפיקי האירועים שעוסקים בכל האספקטים של אירוע כזה או אחר, מעצב האירועים עוסק אך ורק בעיצוב השטח בו ייתרחש האירוע המדובר. משימתו של מעצב אירועים היא לבדוק את כל הגורמים שיכולים להפוך את האירוע לכמה שיותר נוצץ, היכן למקם את השולחנות, מהם המרכיבים הקישוטיים שיורכבו בסביבת האירועי, איך תראה הכניסה ועוד. במסגרת אחריותם הם נדרשים להציג ללקוחות מספר ספקים שונים איתם הם עובדים וכיצד הם יוכלו להפוך את החזון של הלקוחות למציאות שמתרחשת רק פעם בחיים.

לסיכום, שני אנשי המקצוע בהחלט יכולים לעבוד זה עם זה ולשתף פעולה, אך אינם עוסקים באותם נושאים. תפקידו של מעצב האירוע הוא נישתי יותר בעוד שהמפיק עוסק בתמונה הגדולה. עם זאת, שני אנשי המקצוע נחשבים למבוקשים ביותר בשוק העבודה ובעולם בו כל משפחה מחפשת ליצור אירוע מושלם וייחודי. וכדי להפוך לאנשי מקצוע מוסמכים, ניתן להירשם למגוון הקורסים המפוזרים במוסדות לימוד ברחבי הארץ ומעבירים קורס עיצוב אירועים וקורס הפקת אירועים. לכל מידע נוסף אתם מוזמנים ליהכנס לקישור הבא לקבלת פרטים נוספים אודות המקצוע וחומרי הלימוד הנלמדים בקורסים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר