גן לאירוע השקה

הולכים לארגן אירוע השקה? נהדר, שכן אתם תהיו אלו אשר יקטפו את כל המחמאות. ארגון של אירועים מתחיל בבחירת מקום האירוע – לרוב, גן אירועים יהיה הבחירה האידיאלית שכן הוא מציע שילוב אינטימיות עם טבע.את גן האירועים יש להתאים לגודל האירוע שכן אין צורך להזמין גן אירועים גדול למעט אנשים (מה שייקר את העלות). לאחר בחירת המקום תוכלו להזמין את הקייטרינג, התקליטן, ההגברה והמוזמנים.

כולם נהנים
חשוב לזכור שעל גן האירועים להיות קרוב ככל שניתן לרוב האנשים, שכן כבר מההזמנה תוכלו לאבד חלק מהמוזמנים אחרי שהם יסתכלו במפה המצורפת ובהנחיות שכן הנגישות יכולה להיות בעייתית בשבילם, מה שמזכיר את הצורך בנגישות לבעלי כיסא גלגלים. באשר לעונות, חלק מגני האירועים פועלים בחורף – יהיו אלו גני אירועים סגורים או מקורים, אשר אווירת החורף תעזור להם להקנות תחושה של אינטימיות. בעת הקיץ לעיתים עדיף להשתמש באולמות אירועים אשר יש להם מיזוג שכן לילות הקיץ יכולים להיות חמים מאוד – אולם בלילות נעימים, מומלץ לקחת גן אירועים פתוח.

איך מוצאים גן אירועים?
אם ראיתם תמונות של גן אירועים שאהבתם, הרימו את הטלפון וקיבעו פגישה עם מנהל הגן ולכו להתרשם ממנו במו עיניכם.
ישנן תמונות רבות המציגות את הגן בצורה אשר אינה מציגה את מחסוריו כגון שטח קטן וכו', או להפך, המקום גדול יותר ממה שהוא נראה בתמונות ועל כן אתם עלולים לפסול אותו.

בנוסף, לעיתים קרובות מציעים לכם גני האירועים הנחה משמעותית עם תשתמשו בשירותי הקייטרינג הביתי, או שהם יציעו לכם את שירותיו של מפיק אירועים מטעמם.מומלץ גם לבקר באירוע אמיתי שהאולם עושה על מנת לבדוק את האקוסטיקה שבמקום ולשמוע חוות דעת של מוזמנים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר