אולמות לחינה

בני עדות המזרח נהנים ממפגש משפחה ומכרים נוסף, כשלפני החתונה עורכים אירוע חינה. מדובר במסורת עתיקת יומין, שכרוכים בה יסודות מאגיים, שעיקרם – ברכה על ראשם של המיועדים להתחתן – שפע גשמי, שפע רוחני ופוריות. על פי המנהג המקורי מקיימים את החינה בערב שלפני החופה והקידושין באופן נפרד לחתן ולכלה, אולם כיום עורכים אותו מספר ימים לפני כן – ואין הגבלה מיוחדת אלא לאחר שהכלה יוצאת מן המקווה, מבורכת, טהורה ומוכנה להתעברות. גם אצל עדות אשכנז נהוג לקיים טקסים דומים – והשמחה הופכת לרבה בקרב רבים מזוגות המתחתנים.

כיצד לבחור אולם לחינה?
באירוע כמו החינה מזמינים בדרך כלל כמות קטנה יותר של אורחים, הופכים את האירוע לאינטימי יותר. הסיבה היא שאת מיטב המשאבים משקיעים בגנים ואולמות לחתונה – גם האורחים וגם המארחים, ולכן בוחרים מראש מקום שהוא קטן יחסית, הרבה אורחים מהכמות המצומצמת ממילא נושרים בדרך. נהוג להפחית כ – 10% מהכמות המקורית של המוזמנים.

שאלות שצריך לשאול לפני בחירת אולמות לחינה
רגע לפני, יש להקדיש מחשבה לגבי האלמנטים המיוחדים בטקס החינה ולהבין אילו משאבים צריך שיהיו במקום כדי שיהיה נעים ומושלם. לדוגמה – הטקס עצמו כולל הגעה של המתחתנים במין "כרכרה" או מושב שאותו מרימים הקרובים. האם ישנה גישה נוחה אל המקום המרכזי בו יערך הטקס, או האם הגישה תהיה נוחה לקייטרינג או לדיג'יי והציוד הכבד שמגיע עמו.

אולם שמעוצב על פי המנטליות האתנית
חינה אצל תימנים, פרסים, עיראקים, מרוקאים... השמחה רבה ומתבטאת בשפות רבות. ומה עם האוכל והעיצוב? את האוירה אפשר לבחור מראש. גני אירועים רבים מעוצבים במיוחד על פי התפישות האתניות השונות. החלונות המקושתים, הכלים, האוהל – הכול חלק מהתפאורה שיכולה להיות באירוע החינה שלכם.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר