גן אירועים בחדרה

אתם יודעים שזה הולך להיות נהדר, וזו הזדמנות אחת ויחידה להפיק את זה. אתם כבר יודעים שזה הולך לקרות באזור חדרה, ובאזור הזה ישנם גני אירועים רבים, הממוקמים בחיק הטבע – החל ממבנים מלפני שתי מאות (חדרה נוסדה כמושבה בשנת 1891 ועדיין נותרו על תילם מבני חאן מהתקופה העות'מאנית וצמחיה ותיקה). אותם מקומות פתוחים בחיק הטבע יוצרים אוירה פראית וטבעית, ממש על פי צו האופנה העכשיוי. גם למי שמעוניין בשילוב של גן עם אולם אירועים, יש את כל הקומבינציות האפשריות כדי לענות לצרכי האירוע.

איזה אירוע אתם מעוניינים לחגוג?
לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, בכל אירוע ניתן לעצב את המקום על פי הקונספט. לדוגמה- בחגיגת בר מצווה ניתן לעצב את המקום בהתאם לתוכנית האומנותית או על פי התכנון – משחקים בחוץ, אוכל בפנים לדוגמה. בדרך כלל מדובר בגנים פתוחים לאירוע, על- כן רצוי לברר בעונות הקיץ או החורף אם ישנו קירוי במקום – לצורך מיזוג. ישנם גנים לאירועים בחורף אשר כמעט וממזגים את הטבע עם האדם החוגג, ואין יותר שמחה בלב מהחיבור בין הטבע לאדם – במיוחד הילדים הקטנים יכולים ליהנות מהסביבה הירוקה והמיוחדת, והמבוגרים יוכלו לתפוס פינות חן שקטות שטופחו בקפידה. בכל פינה בגן הושקעה מחשבה – על פי תכתיבי האופנה העכשיוי.

אילו מחירים מוצעים לגני אירועים בחדרה?
אין הבדל בתמחור בין גני אירועים באזור מרכז ובפריפריה. העניין הוא מתי אתם עורכים את האירוע, וכמה זמן מראש אתם מזמינים את המקום. ישנם יותר אירועים בקיץ מאשר בחורף ולכן השכרת גן אירועים בקיץ תעלה על פי רוב יותר, ואם אתם מעוניינים לברר לאירועים בחורף מחירים, יש לכלול האם המקום הוזמן מראש או בדקה התשעים, האם זה כולל תקליטן, קייטרינג, תאורן, עיצוב ועוד.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר