גנים לאירוע בפתח תקווה

פתח תקווה הינה "אם המושבות", ולא בכדי: מדובר בעיר החמישית בגודלה בישראל מבחינת כמות התושבים שלה. עיר זו גובלת במושבים שונים בשרון ובמרכז: בני ברק וגבעת שמואל במערב, המועצה העברית דרום השומרון – כשהישובים גבעת השלושה, עינת ונחשונים חובקים אותה, וראש העין ממזרח ביחד עם גני תקווה, קריית אונו וכן מושב נחלים השייך למועצה אזורית חבל מודיעין. המיקום האסטרטגי שלה מאפשר לה לתפוס מקום של כבוד מבין גני אירועים בשרון רבים,  כמו גם גני אירועים באזור המרכז.

איך למצוא גן אירועים מיוחד בפתח תקווה?
לפתח תקווה שטחים שונים ברחבי העיר המלאים מקומות לאירועים, כך שברוב המקרים ניתן בעצם קודם לקבוע תאריך לחתונה או לאירוע ולאחר מכן לבדוק איזה אולם אירועים או גן עונים לקריטריונים ופנויים באותו מועד. נותר רק לעשות השוואת מחירי גני אירועים בין גן אחד לשני ולברר מה ההצעה כוללת. במקרים מסוימים היא תכלול את השטח בלבד ואת העיצוב של המקום, אולם ניתן לבקש פעמים רבות מצוות האזור בקשה להצעת מחיר הכוללת מחיר של קייטרינג מקומי, תאורה והגברה בגן אירועים וכן אטרקציות מיוחדות למסיבה. השיקולים לבחירת המקום יכולים לנבוע מהבחינה הכלכלית, אולם בשורה התחתונה מראית האירוע וההרגשה שמתקיימת בו היא הקובעת את הצלחתו של האירוע.

גודל של גן אירועים
לכל מקום יש את תפוסת האנשים המגבילה את מספר המוזמנים לאירוע. גן אירועים שמתאים לכמות של 250 אנשים לא יוכל להכיל 500 אנשים מצב אחד, אולם רצוי גם שלא לשכור מקום גדול מדי לכמות קטנה של אנשים משום שמחירו יישאר מחיר של גן אירועים גדול. הקפידו לברר מי אמור להגיע לאירוע, וגם מתוך הכמות הזו ניתן להפחית כ- 10% מהמוזמנים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר