אירועים בחורף מחירים

גן אירועים הפך לעדיפות הראשונה לחתן וכלה, לבר מצוות, לבריתות וכל אירוע משמח שהוא. האווירה בגן אירועים היא הרבה יותר מלכותית, יש הרגשה של מרחב אינסופי בניגוד לאולם סגור ומוגבל וכל האורחים נהנים ממשב הרוח הטבעי, האוויר הצח, האסתטיקה המיוחדת והירוק שנמצא מכל עבר. קיימות חברות רבות שמשכירות גני אירועים למגוון אירועים, כל חברה והמחיר שלה. התקופה של החורף היא דיי בעייתית לגני האירועים אך גם לזה יש פיתרון.

גני אירועים גם בחורף!
על פי רוב, חברות אירועים והפקות אירועים ימליצו בחורף לעשות אירועים באולם סגור, מחומם בכדי להתחמק מכמה שיותר סכנות טבע של החורף. עם זאת, קשה לזוגות מסוימים לוותר על החלום של חגיגת חתונה בגן אירועים, אפילו שמדובר בחורף. מה הפיתרון? חברות האירועים קלטו את הדרישה הגדולה של גני האירועים גם בתקופות החורף ועלו על פתרון, שאומנם יכול לייקר את העלות של האירוע אך לעשות אותו הרבה יותר מרהיב ואיכותי. אחד הפתרונות המוצעים הם בניית גן אירועים מקורה, והאופציה השניה היא אולם אירועים עם קירות שקופים שמספק מראה חיצוני של פרחים, עצים וירוק שנותנים אווירה של טבע. שני הפתרונות נותנים תוצאה מרשימה ביותר.

מחירים של אירועים בחורף
אירועים בחורף, מעצם היותם בחורף, יהיו יקרים יותר מאירועים בקיץ. החורף דורש יותר ביטוחים, פן יקרה דבר מה לחופה, פן השיער של הכלה ייהרס, האורחים יתרטבו מגשם, בנייה של גן אירועים מקורה, או הבחירה שנאמרה לעיל אולם אירועים עם חלונות שקופים – כל אלה הם בעלי עלות גבוהה יותר. כמו כן הפעילות קשה יותר בתקופות החורף שכן ההובלה של הדברים, ההגברה, התכנות וכל מה שנכלל בזאת יהיה יקר יותר ומסובך יותר בעקבות הגשמים.

 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר