גני אירועים עלויות

אין כמו להתחתן במקום היפה ביותר. איפה שלכם יהיה? הוא יהיה בכלל האולם? למי שלא בילה בשנים האחרונות באולם אירועים אלא לפני כן, המחשבה על אולם אירועים עלולה לתת את הרושם הלא נכון שמדובר במקום קלאוסטרופובי וצפוף. כיום, ישנם אולמות אירועים המתאימים לכמויות של מאות ולעתים גם מעל לאלף אנשים. אוקיי אז אם לא אולם אירועים ישנם גני אירועים שיהפכו לכם את האירוע לבעל אוירה אחרת – בדרך כלל גני אירועים ממוקמים בטבע – כמו ים, חורש או כל רצועה ציבורית אחרת. 

טיפים לבחירת גני אירועים
גן אירועים חייב להיבחר כמקום הגיאוגרפי הקרוב ביותר למרבית המוזמנים לאירוע. גן אירועים יכול להיות מקום בטבע, לכן אין בו מקומות ישיבה מאורגנים. עליכם לקחת בחשבון את כמות המוזמנים כדי לארגן את המתחם באופן היעיל והנוח ביותר. יש לכם את יכולת התמרון במיקום החופה, מיקום הקהל והשולחנות ועוד. בהתחשב בכמות המוזמנים, תכננו עמדות שירותים, את גודל חברת הקייטרינג ואת מספר הכסאות והשולחנות שידרשו. לעתים נדרשת הפקה מיוחדת להבאת השולחנות, הכסאות ושאר הציוד של הקייטרינג ובנוסף לכך עיצובם בשטח. יש לבדוק אפשרות לגנרטור טוב לעמדת הדי ג´יי , לתאורה ואף לעמדות הקייטרינג השונות. האם יש הסדרי חנייה ושילוט לאירוע? ומי מכין לכם את ההזמנות? יכול להיות שהאירוע קרוב לסביבת מגורים או בכלל יש לברר אם יש שעת הגבלה לאירוע.

כיצד מבררים לעלויות גני אירועים?
ישנם אתרים להשוואת מחירים להפקות בגני אירועים, ואף באותם האתרים תוכלו למצוא המלצות מלקוחות קודמים. תוכלו ליצור קשר עם אותם הלקוחות ולהבין מה נקודות החוזק ונקודות התורפה של אותן חברות ולפי זה לבחור את אותה חברה. דבר אחרון נוסף – היות ומדובר בגני אירועים, בררו אם יש בחזקתם רישיון עסק בתוקף.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר