גן אירועים עם בריכה

תארו לכם חתונה בצהריים זהוב, כשילדים מתרוצצים עם מפריח בועות ואקדחי מים, משובבים את האוירה. האורחים מתכנסים, ישנה חופה, אוכלים ו... מי שרוצה קופץ למים להתרענן. נשמע הזוי? בגן אירועים עם בריכה תוכלו להפיח ברעיון הזה חיים ואולי להכנס גם אתם למים וליהנות עם האורחים.

מה מיוחד בגן אירועים עם בריכה?
בריכה רוגעת והופכת את האוירה לשמחה עוד יותר. יש בריכות דגים דקורטיביות שבלילה מוארות באופן קסום ומושך, וישנן בריכות שחיה שניתן להכנס אליהן ולשחות, תלוי בשעת החתונה. בדרך כלל זה משתלב עם אירועים שבצהריים. חם ומזמין להכנס למים, יש תעסוקה עם הילדים וכל אחד מוצא את הנישה שלו- בין אם על רחבת הריקודים, בין עם בבריכה או ליד שולחן האוכל. כמובן שניתן לדגום כל פעילות בנפרד, וליהנות מכל העולמות. גן אירועים עם בריכה יכול להיות גם מקום שבמרכז הבריכה על במה בני הזוג מתחתנים. הכל על פי מיטב הדמיון והרצון של המתחתנים. בנימה של הומור ייאמר, כי החתן והכלה יכולים לקפוץ ישר למים לאחר החופה.

ליהנות מכל העולמות
אם כבר חתונה בצהריים, כנראה שזה יהיה ביום שישי. ואם החתונה כבר ביום שישי, שהוא הרבה פעמים יום מנוחה או יום ים (וגם אם זה יום הניקיונות אז יש צורך בהפוגה מרעננת), ללכת עם חיוך לאירוע עם אופי מיוחד בגן אירועים עם בריכה זה אומר ליהנות מכל האולמות... והעולמות.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר