אולמות קטנים

כשיש אירוע בעל מספר מועט יחסית של מוזמנים, כדאי להזמין אירוע באולמות קטנים. היתרונות הקיימים באולמות קטנים עולים על אלו שבאולמות גדולים, במידה ומתאפשר לחגוג בהם. למרות היותם אולמות קטנים יחסית, עדיין ישנה האפשרות להכיל עד מקסימום של מאות אנשים, אלא אם מדובר בחדר פרטי במסעדה או בר, אולמות קטנים ביאכטה, אולמות קטנים בבתי מלון ואף חצר סגורה או אולמות כנסים קטנים במרכז קונגרסים.

אולמות קטנים- גם לאירועים גדולים!
ישנם הבוחרים לחגוג אירועים רק עם הקרובים, ולכן המוזמנים יחסית מעטים. חשוב לדעת מי מאשר את הגעתו מראש, בכדי לדעת כמה שולחנות להכין בודאות. דבר זה עשוי לעזור בסיכום על מספר המנות לקייטרינג- נהוג לבקש כעשרה אחוזים פחות ממספר המוזמנים הצפוי, וכך גם מספר המקומות, משום שכל מנה נוספת וכל הוצאת שולחן מחייבים בתשלום נוסף. כמו- כן, אחד הרעיונות המרכזיים שבאולמות קטנים, זו הנגישות לכל מקום – למשל, אם מדובר בכנס לעובדים שבו רצוי לראות את המנחה או את המצגת, המקום יאורגן בהתאם.

אולמות קטנים תורמים להצלחתו של אירוע!
האוירה האינטימית, שבה אדם לא חומק מרעהו והשמחה מוחזקת בידי כולם, מקנים הרגשה של חגיגה. אם זהו כנס או יכול להיות שישנה תוכנית אמנותית, כולם מעורבים ובקשר תמידי עם במת האירוע. ניתן לאבזר את המקום בקישוטים ובחפצים המתאימים לסיבת האירוע, ניתן אפילו להיעזר בציוד ביתי בלבד אם רוצים לחסוך בעלויות.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר