חתונה אירועים

החתונה – רצף של טקסים סביב אירוע יחיד הטקס הזה, שכולו מקדש אותך ואת בחיר/ת לבך, הוא יחידי במינו. סביבו נעשים טקסים שונים ומנהגים מטעם העדות השונות, ואמנם לא מסתיים בטקס יחיד, אולם טקס החתונה הוא הדובדבן שבאירועים המקדשים אתכם שניכם. האירועים כולם הם חגיגה: מטעמים, תלבושות (לחתונה ולטקסים השונים), מוזיקה, עיצוב, מופע אמנותי ואטרקציות- ההפתעות השונות, ושום דבר לא משתווה לרגע שבו שני בני הזוג באים תחת החופה (כל עוד זו חתונה דתית).

הזמן רץ, וצריך לדאוג לכל הפרטים גם בחירת הפרטים לחתונה- מהאולם, דרך אנשי המקצוע השונים שתפקידם לתפעל את החתונה (קייטרינג, תקליטן, צלם אירועים, מציל- אם יש בריכה במקום ועוד), בחירת תאריך החתונה בתיאום מול גן האירועים ובין אנשי המקצוע השונים, דרך הלבוש (שמלה או חליפה להחלפה? איזו שמלה תתאים לכלת האירוע? מאפר, סלון לשיער, חולצה, טבעות ועוד) וכלה בפרטים הקטנים- הזר, האוטו המקושט, שלטי ההכוונה ועוד דורשים זמן ומחשבה מוקדמים. כל אלו דורשים זמן לבחירה ולתיאום, מה שהופך כל בדיקה לטקס אחד גדול, ולחגיגה בפני עצמה.

אז איך בוחרים מקום להתחתן בו? יש כמה כללי אצבע. נכון שהתקציב מהווה את שלד הבחירה, אולם חשוב מאוד להתאים את גודל האולם המקום למספר המוזמנים ולוודא כי המקום נגיש למוזמנים- גם מבחינה גיאוגרפית וגם מבחינת נגישות בתור המקום.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר