מחיר חתונה ממוצעת

אז עברתם בהצלחה את הצעת הנישואים, ועכשיו כל מה שצריך לעשות זה לארגן חתונה; אך שתי המילים הפשוטות האלה, לארגן חתונה, אוגדות בחובן מרכיבים רבים כל כך עד כי לעיתים הפקת האירוע הופכת לעבודה של ממש- תקליטן מקפיץ, שמלה מושלמת, אלכוהול בשפע, הזמנות אתסטיות, איפור מדהים, קייטרינג שכולו חוויה קולינרית ייחודית וכמובן אולם אירועים או גן אירועים בלתי נשכח- הם רק חלק מהדברים שלהם יש לדאוג טרם החתונה.

אז כמה בעצם עולה חתונה?
ובכן, מנעד המחירים המגוון המאפיין כל מרכיב הינו כה רחב עד כי קשה לקבוע את הגדרת עלותה של חתונה ממוצעת. בכל מקרה, ההוצאה הגבוהה ביותר היא לרוב מקום החתונה, כאשר מחירם של גני ואולמות אירועים נעים בין 100 שקלים לאורח ועד כ-350 שקלים. בכל הנוגע לדי ג´יי, עומדת עלות השכרתם על בין 3000-7000 שקלים פחות או יותר. מחירי צילום האירוע גם כן נעים בהתאם לחבילה הנבחרת, ועומדים לרוב על מינימום של 6000 שקלים וצפונה, עד עשרת אלפים שקלים ואף מעבר. בתחום העיצוב, תוספות לעיצוב שולחן יכולות להגיע למחיר של 100 שקלים ועיצוב חופה עלול להגיע אף ל3000. כמובן ששמלת החתונה גם כן מהווה הוצאה לא קטנה, כאשר מחירה עומד על מספר אלפים וחליפת החתן גם כן עשויה להגיע למחיר של כמה אלפי שקלים. לסיום, איפור ושיער נעים על טווח של בין 1500 ועד 3000 ויותר, ועלות יצירת הזמנות החתונה מתחילה לרוב מ10 שקלים לאחת. כמובן שנוסף לכל אלה קיימות אטרקציות רבות נוספות המוצעות לכל זוג העתיד להינשא.

כיצד ניתן להוזיל את עלויות החתונה?

עריכת אירוע החתונה בחודשי החורף עשויה לחסוך לא מעט כספים עבור הזוג המתעתד להינשא, בדגש על דצמבר, ינואר ופברואר. כך, נוטים מגוון אולמות האירועים להוזיל את עלותם באופן משמעותי תוך סיפוק איכות ויוקרה ברמה השווה לאירוע הנערך בחודשי הקיץ. חשוב לציין, כי במקרה שהינכם מבקשים לערוך את האירוע בגן אירועים, עונת החורף מציעה אופציות השוות ואף העולות על קסמו של גן אירועים יפהפה- זאת בדמות גני אירועים מקורים, או אולמות אירועים שקירותיהם השקופים מעניקים תחושה קסומה של טבע ונופים. לצד זאת, גם תקליטנים רבים יעניקו לרוב הנחה משמעותית בעונה הקרה ולעיתים אף צלמים. בנוסף, בכל הנוגע לצלמי אירועים, מומלץ לבחון מה נחוץ באמת ולא לרכוש חבילות מיותרות ללא היכר- הדבר עשוי להוזיל את עלות צילום אירוע החתונה באופן משמעותי ולא להוריד ולו במעט מאיכותו ורגעי השמחה שהינו מעניק בכל צפיה מחדש

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר