חתונה בצהריים

חתונות נערכות לרוב בשעות הלילה המוקדמות והמאוחרות, לעיתים קרובות בימי חמישי המבוקשים- והמחירים הם כמובן בהתאם. ואכן, סביר להניח כי הגדרת אירוע החתונה מקשרת באופן מיידי אסוציאציה של ערב ארוך בגן אירועים או באולם. חתונה בצהרים, לעומת זאת, הינה פחות נפוצה, אך אין הדבר אומר כי זו מעניקה חוויה מרגשת וייחודית פחות, אלא להפך; חתונה בצהרי יום שישי המפנק מציעה כמה שעות של הנאה טהורה, יצירתית ומעל לכל- מיוחדת.

חתונה בצהרים- הכיצד?
בכדי להבטיח את בחירת המיקום הטוב ביותר לעריכת חתונה בשעות הצהרים של יום שישי, מומלץ להקפיד על מספר פרמטרים. הראשון שבהם הינו הסתייעות בשירותיו של אולם אירועים או גן שנמצא באזור נוח להגעה, שכן הדבר יאפשר את מיצויין של שעות הצהרים הקסומות עד תום. לצד זאת, מומלץ לבחור באולם או גן אירועים המעניקים תחושה מרשימה ואסתטית, כמו גם אינטימית ונעימה. בהקשר זה יודגש, כי בחירה במיקום מפואר מדי או גדול יתר על המידה יכולה לפגום באיכות האירוע ובייחודיותו.

מה יש לדעת בעת עריכת חתונה בשעות הצהרים?
חשוב לציין כי על פי הרבנות ניתן לערוך חופה עד השעה אחת בצהרים. כמובן שלאחר החופה ניתן להמשיך בחגיגת האירוע, אך לרוב שעת ה"דד-ליין" הינה כניסת השבת וזאת משום שרבנים נוטים שלא לחתן זוגות מיועדים במקום שאינו כשר. על כן, במקרה שהינכם מעוניינים לערוך את מסיבת החתונה מעבר לשעות החול, ניתן להמשיכה במיקום נוסף המאפשר זאת.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר