רעיונות לבר מצווה

בשעה טובה העולל שלכם הגיע לגיל מצוות, הקול מתחלף לו, עלייה לתורה כבר הייתה מלווה בהתרגשות רבה, הסוכריות התעופפו בבית הכנסת ועכשיו הגיע זמן החגיגות האמיתי.
אז כמובן שקיימת אופציית האולם אירועים עם האוכל, ברכות ואיחולים, הדלקת נרות, אבל זה כבר לא מקורי.
בנכם המיוחד צריך גם חגיגה מיוחדת, אז אספנו לכם מקבץ רעיונות לחגיגת בר מצווה ראוייה ומקורית:


- אופצייה ראשונה היא בר מצווה הפתעה בגן אירועים: הבן החמוד שלכם מצפה שתחגגו לו, שתתייעצו איתו ומרגיש ששכחתם אותו אך מאחורי הקלעים, אתם, הוריו האוהבים אותו מכל, מתכננים לו בר מצוות הפתעה. אז מה עושים בבר- מצוות הפתעה? מזמינים את כל החברים לדיסקוטק נחשב (כמובן בהתאם לגיל) ואומרים לכולם להגיע בבגדים לבנים. כשכולם מגיעים מכבים את האורות ומדליקים אור אולטרה סגול שקיים כמעט בכל דיסקוטק ונרות וכך מפתיעים את בנכם (לאחר שתביאו אותו כמובן באיזו שהיא תואנה)
-אופצייה שנייה היא טיול בכדור פורח שמסתיים באולם אירועים בו ממתינים כל החברים והמשפחה האוהבת. זו תהייה חוויית בר- מצווה שלא תשכח, לראות ה-כ-ל מלמעלה, להרגיש מעל כולם ולסיום לפגוש את החבר´ה, המשפחה וכמובן עם מוזיקה, אוכל טוב, אוירה חמה וכייפית.
-אופציה שלישית היא לעשות את בר- המצווה בר מצווה באולם אירועים אך לא להעביר ערב רגיל אלא ערב שמושתת כל כולו על משחקי חברה, משחקים של פעם שבהם גם הילדים וגם המבוגרים (לא מבוגרים מדי) יוכלו להנות, משחקים כמו:חפש את המטמון, קלאס, גומי, חבל ועוד, ועוד.

אז לפני שאתם מחליטים על עוד אירוע רגיל שיישכח יום אחרי, לפני שאתם מתפתים ללכת על מה שאתם כבר מכירים, תזכרו שמדובר בילד שלכם שהיה שמח לאירוע מיוחד.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר