מתי לערוך אירוע בגן אירועים?

בעלי אירועים רבים דנים בשאלה האם כדאי לערוך את האירוע באולם או בגן אירועים? שאלה זו לרוב מקבלת מענה לפי עונות השנה המגבילות את הבחירה בגן אירועים רק לחודשים החמים אך גם בתקופה החמה ישנם כמה נקודות עליהן כדאי לחשוב לפני שבוחרים.

גן אירועים בקיץ
מרבית גני האירועים בארץ פתוחים רק בחודשים החמים ולכן תקופת הקיץ היא התקופה העמוסה ביותר מבחינת אירועים. אירוע בגן אירועים מציע את האופציה של קיום אירוע תחת השמיים ובשטח פתוח המאפשר אטרקציות שלא ניתן לקיים בשטח סגור כגון זיקוקי דינור, הפרחת יונים או בלונים. כמו כן גני האירועים מציעים אווירה יותר נינוחה ומשלבים את עיצוב המקום עם צמחייה טרופית ואווירה של טבע.

למה לשים לב כאשר מיקיימים אירוע בקיץ?
התקופה המושלמת לאירוע בגן אירועים היא בחודשים הנעימים של האביב או בחודשים שלפני החורף. החודשים יולי- ספטמבר הם החודשים החמים ביותר ולכן אם בוחרים לקיים אירוע בגן אירועים בחודשים אלו יש לקחת בחשבון כמה דברים: הנקודה הראשונה היא החום המתיש בחוץ, יש לקחת בחשבון כי האורחים רוקדים ומזיעים ובמקום לא ממוזג הדבר יכול להיות לא נעים, כמו כן שטח האכילה ממוקם גם הוא בחוץ ומושך אליו הרבה חרקים קטנים. לפני סגירת גן האירועים מומלץ לבחון כי יש אמצעי איוורור מספקים וכן ששטח הגן רוסס ובכך למנוע מראש סבל לאורחים. 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר