איך לבחור שיר לחופה?

בחירת שיר חופה הוא אקורד הסיום והניצחון לכול זוג שמתחתן, לאחר חודשים ארוכים של הכנות סידורים, התלבטויות, מתחים ולאחר התרגשות השיא של החופה שומעים בני הזוג סוף סוף את שיר החופה שהתנגן באוזניהם חודשים רבים קודם לכן.לאחר השמעת שיר החופה המתח יורד וההתרגשות הגדולה הופכת מלחץ גדול לכיף גדול וזהו גם האות לסוף ההתנהלות הבירוקרטית והמסורתית ולהתחלת החגיגה המודרנית והרועשת שכול האורחים חיקו לה כול כך.

עבור זוגות רבים שיר החופה והריקוד שנלווה אליו זהו רגע שיא. שיא של תקופה, שיא של רומנטיקה ורגע מסמן של התחלה חדשה. בגלל גודל הרגע הזוגות משקיעים מחשבה רבה בבחירת השיר. ישנם זוגות שבחורים בשירים ישנים השפה האנגלית שירים שהם גדלו איתם ויש כאלו שרוצים שירים עבריים שליוו אותם לאורך הדרך או שיר מיוחד שבני הזוג אוהבים ביחד יותר מכול שיר אחר, אחרים בוחרים בשירי אהבה פופולאריים ואהובים שמדברים לכולם וזוכים להצלחה בסמוך לתקופת החתונה וישנם גם זוגות שבחורים שיר אהוב חסר כול הקשר רומנטי או אחר לאירוע סתם שיר שהם מאוד אוהבים.

ההמלצה כמו בכול דבר אחר שקשור ב
חתונה ובמיוחד מפני שמדובר באירוע מאוד אמוציונאלי שהרצון להצליח בו ולהפוך אותו לאירוע גדול מהחיים הוא גדול מאוד זה תמיד לשלב בין הרצונות של בני הזוג לדעתם של אנשי מקצוע ובעניין זה של השיר לבחור אותו ביחד עם התקליטן. התקליטן ישמע מה דעתם של בני הזוג לגבי שיר החופה, מהו בכיוון המוזיקאלי שלהם ובתוך מרחב מוזיקאלי זה הוא ימליץ להם על שירים שהוא יודע שהם שירי חתונה מנצחים שכבר זכו להצלחה בחתונות קודמות כי כמו בכול דבר אחר הקשור בחתונה חשוב לשלב בין רצונות הזוג לרצונות הקהל שלהם ההנאה של הזוג תהיה גדולה הרבה יותר אם המוזמנים ייהנו בעצמם.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר