סדנאות לעובדים

כיום, לאור מחקרים רבים בנושא, ידוע שעסק שרוצה להצליח אינו יכול להסתפק רק בכישורים של עובדיו. עליו לוודא שעובדיו גם תופסים את מקום העבודה ככזה שכיף וכדאי להגיע אליו, ובכך להעלות את שביעות הרצון שלהם. בעקבות כך עלה הצורך בימי גיבוש וסדנאות לעובדים, שיגדילו את שביעות הרצון של  העובד, ובכך גם יגדילו את תפוקותיו ואת רצונו להישאר בארגון. מעבר לדילמה הקשורה לסוג הסדנא שבוחרים עבור העובדים, עולה שאלה לא פחות חשובה –

היכן מבצעים את הסדנא?
לצד אפשרויות כגון עריכת הסדנה במבנה של הארגון, או עריכתו באולם כנסים, צצה לה אפשרות מפתיעה – ביצוע הסדנא ב
אולם אירועים. למרות שהייעוד המקורי של אולם אירועים הוא חתונה, בר מצווה וכדומה (ואולי בגלל), אולם האירועים מספק תנאים אידיאליים עבור קיום סדנאות לעובדים. הכיצד? באולם אירועים ישנה במה אותה ניתן לראות מכל מקום באולם, תאורה אופטימאלית, מסכים וסאונד ברמה גבוהה וגם שרותי הסעדה. תנאים אלו יכולים לשדרג את ההנאה מהסדנא בכמה דרגות.

מה המקום המתאים?
לאחר שכבר החלטתם שאת הסדנא הבאה לעובדים שלכם תקיימו באולם אירועים, כיצד תבחרו את האולם המתאים לסדנא? לפני בדיקת התנאים באולם עצמו, יש לוודא שקיימים מספיק מקומות חנייה עבור העובדים באזור האולם וסביבתו. לאחר מכן, תוכלו לבדוק האם התנאים באולם עונים על הדרישות שלכם: האם האולם גדול מספיק ויכול להכיל את כמות העובדים המבוקשת, האם שרותי ההסעדה עונים על הדרישות שלכם והאם העיצוב קולע לטעמכם.
מתוך מגוון
אולמות אירועים הקיימים כיום, מרכז מעגלים מספק פתרון יוצא דופן עבור סדנאות לעובדים. האולם בעל נגישות גבוהה בשל מיקומו באזור המרכז, מרחק עשרים דקות נסיעה מתל אביב. נגישות האולם מתבטאת גם בשפע רב של מקומות חנייה. המקום מתאפיין גם בעיצוב אדריכלי יוצא דופן, במסך ענק ובסאונד ברמה גבוהה, המאפשרים להפיק את המרב מכל מצגת, שיר או סרטון שיוקרנו. בנוסף, העובדים יוכלו ליהנות מקייטרינג גורמה המכיל מזון טרי המוכן במקום.

 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר